woensdag 7 oktober 2020

Voor en na de extra schilderbeurt....een andere sfeer !

                                                            olieverf op doek 50x60cm

Een grotere schilderij die ik een tijd geleden reeds maakte , maar niet echt naar mijn zin was,

heb ik in een ander kleedje gestoken, de kleuren zijn nu ook warmer en er zijn meer details te zien.

De achtergrond heb ik eerst afgeschuurd en daarna terug geschilderd,  naar mijn gevoel is dit beter geworden.. Ik ga dit nu weer even laten bezinken voor er een beschermlaagje opkomt.
 

2 opmerkingen:

  1. Het was best nog een hele klus om het verf er af te schuren
    lijkt mij, maar op die manier kon je weer opnieuw aan de slag.
    De nieuwe versie heeft een warmere uitstraling gekregen maar
    ook de eerste versie vond ik persoonlijk heel mooi.
    Mooi ook de extra details die je hebt aangebracht.
    Hoop dat je er zelf nu wel tevreden over bent, want daar gaat
    het uiteindelijk om.

    Groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, mooi geworden, inderdaad een warmere sfeer!

    BeantwoordenVerwijderen