dinsdag 1 mei 2018

De lange blogpauze even onderbreken....


olieverf / waterbasis op doek 20-60 cm

Tijdens de mooie lentedagen kon ik het echt niet laten om even mijn borstels te laten werken.
Dit is het resultaat van een middagje in de tuin onder de parasol...tussen de rustperiodes door.
Ik geef het geen naam, ieder mag hier zijn betekenis aan geven...





In de tuin is het wel genieten van de bloesems, spijtig dat ze
 maar een tijdje pronken met hun kleuren en geuren.
Geniet van de lente, groetjes van Simonne

6 opmerkingen:

  1. Hallo Simonne, fijn weer iets van je te horen, ook fijn
    om te lezen dat je weer heerlijk hebt zitten te schilderen.
    Vind dit doek erg mooi geworden en toen ik het zag moest
    ik meteen denken aan vrijheid en vechtlust.

    Fraai ook de foto's van de bloesems, het is inderdaad overweldigend
    zoveel bloemenpracht er momenteel te bewonderen is. Altijd jammer
    dat het maar van korte duur is.

    Wens je een fijne week toe en sterkte.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat je weer even terug bent in blogland! Een prachtig schilderij! Heerlijk dat je in de tuin kon schilderen, mooie bloesems!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bonjour chère amie,

    je comprends que vous ne résistiez pas au bonheur de profiter du jardin et de la nature en cette période de l'année...
    Il est nécessaire aussi de faire une pause et de se nourrir de toutes les couleurs du printemps pour mieux rebondir ensuite... La preuve est là sous nos yeux avec cette belle oeuvre... Une belle elfe !

    Gros bisous

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A beautiful and very dreamy painting . Wonderful to be able to paint in the garden !

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Simmone leuk je weer even te zien ben zelf ook niet meer zo vaak op het blog ivm mijn hondje die neemt veel tijd in beslag maar ik geniet er volop van hoor je schilderij vind ik super en foto's ook lieve groetjes Daniëlle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig schilderij en mooie bloesems. Fijn dat je weer terug bent met het schilderen. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen