donderdag 17 november 2016

schilderijtjes van de natuur zelf...



Ik heb inderdaad  niet zo veel geschilderd tijdens de zomermaanden,
dat komt niet omdat ik geen zin had, maar gewoon door een beetje te 
kort aan tijd  en met andere hobby's bezig te zijn..
Ik heb de overige buxus ook weggedaan en vervangen door siergrassen,
hopelijk blijven we nu gespaard van rupsen enz.




Als ik door ons tuintje ga, zie ik ook al mooie plekjes
 en is het leuk om enkele leuke foto's te maken..
Het geeft me inspiratie om met natuurlijke materialen te 
werken zoals je zie op de volgende foto's : 
enkele pronkappeltjes en hortensia's 
oogsten en verwerken in bloemstukjes...



of gewoon met het snoeisel van de wingerd een decoratie te vlechten,
hier komen nog andere foto's van op mijn andere blog, samen 
met enkele fantasieën die ik de laatste weken uitgewerkt heb.

Er staat ondertussen ook terug een schildersdoek op de ezel
maar er is nog heel veel werk aan, ik hoop het binnenkort te tonen.
Ik wens jullie allemaal nog een fijne dag ,
groetjes van Simonne


3 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat struinen door de tuin hé Simonne,
    dat geeft een groot geluk gevoel vind ik altijd.
    Prachtig het stuk met de pronkappeltjes, en het vlechtwerk
    van het snoeisel van de wingerd. Ben benieuwd naar
    je andere creatie's.

    Prachtig ook de foto's van je tuin, en siergrassen
    zijn altijd heel erg leuk om te zien, zo speels als
    ze wuiven in de wind.

    Wens je alvast een heel fijn weekend toe.....

    Lieve groetjes,
    Josephine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I enjoy seeing photos from your garden being a passionate gardener myself :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Your creativity shows in all you do, Simonne!

    BeantwoordenVerwijderen